میگریت جرمنی : مرجع تخصصی مهاجرت به آلمان

میگریت جرمنی : مرجع تخصصی مهاجرت به آلمان

میگریت جرمنی : مرجع تخصصی مهاجرت به آلمان

میگریت جرمنی : مرجع تخصصی مهاجرت به آلمان

میگریت جرمنی با توجه به نیازهای روزشمار همه متقاضیان و علاقه مندان به کار و زندگی، تحصیل، تجارت و اقامت در خارج از کشور و به ویژه اروپا و از جمله آلمان بر آن شده است تا با توجه به قوانین مختلف و راهکارهای گوناگون در این زمینه بعنوان مشاور و مجری این امر در کنار همه هموطنان گرامی بوده و از هیچ کوشش و تلاشی در این زمینه دریغ ننماید.

شهر فرایبورگ

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۲۹ ب.ظ

شهر فرایبورگ در قسمت جنوب غربی ایالت بادن ووتمبرگ قرار دارد. این شهر در حاشیه جنگل سیاه آلمان به نام  Schwarzwald نیز قرار دارد.

شهر فرایبورگ در سال 1120 میلادی به عنوان یک شهر بازار آزاد در محل اتصال مسیر های تجاری که دریای مدیترانه را به دریای شمال و دریای بالتیک متصل می کند، تاسیس شد. این شهر محل کارخانه های نساجی، مواد شیمیای و تجارت الوار است.

نام فرایبورگ را میتوان تقریبا به عنوان ” شهر آزاد محروم ” ترجمه کرد. شهروندان فرایبورگ برای قرن ها از آزادی و استقلال بی بهره بودند.

شهر فرایبورگ یکی از جالب ترین مکان های آلمان است. جنبش سبز در دهه 1970 در این شهر متولد شد. این شهر دارای یک نمای قدیمی است و سعی کرده از صنعتی شدن دور بماند. دانشگاه فرایبورگ که یکی از قدیمی ترین دانشگاه های اروپا است در این شهر قرار دارد و موجب شده است که تراکم دانشجو در این شهر بالا باشد.


برای مشاهده ادامه متن اینجا را کلیک کنید

آدرس سایت : 

https://migrategermany.com

آدرس صفحه اینستاگرام:

https://www.instagram.com/migrategermany/

آدرس کانال تلگرام :

https://t.me/MIGRATEGERMANY

آدرس ایمیل:

migrategermanyco@gmail.com


  • migrategermany میگریت جرمنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی