میگریت جرمنی : مرجع تخصصی مهاجرت به آلمان

میگریت جرمنی : مرجع تخصصی مهاجرت به آلمان

میگریت جرمنی : مرجع تخصصی مهاجرت به آلمان

میگریت جرمنی : مرجع تخصصی مهاجرت به آلمان

میگریت جرمنی با توجه به نیازهای روزشمار همه متقاضیان و علاقه مندان به کار و زندگی، تحصیل، تجارت و اقامت در خارج از کشور و به ویژه اروپا و از جمله آلمان بر آن شده است تا با توجه به قوانین مختلف و راهکارهای گوناگون در این زمینه بعنوان مشاور و مجری این امر در کنار همه هموطنان گرامی بوده و از هیچ کوشش و تلاشی در این زمینه دریغ ننماید.

چگونگی نوشتن یک انگیزه نامه ی کاری موثر

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۱۹ ب.ظ

چگونگی نوشتن یک انگیزه نامه ی کاری موثر

 

انگیزه نامه کاری برای اکثر مشاغل الزامی است. انگیزه نامه این زمینه را فراهم می کند که شخص بتواند تمام توانایی های خود را که نتوانسته در رزومه به طور کامل شرح دهد, در انگیزه نامه با جزئیات توضیح دهد, بنابراین نقش آن بسیار موثر است.

یک انگیزه نامه باید بیانگر این باشد که آیا شما برای این کار مناسب هستید یا نه؟

انگیزه نامه تنها شامل نقاط قوت شما نیست بلکه شما باید نقاط ضعف خود را نیز در آن به گونه ای که در انتها به سود شما باشد ذکر کنید, در واقع باید مقداری زیرکی به خرج دهید.

مواردی که باید در یک انگیزه نامه ذکر شود:

  • نقاط قوت من چیست؟
  • چه تجربه هایی و چه مهارت هایی در این زمینه در گذشته کسب کرده ام؟
  • اهداف شغلی من چیست؟
  • چه مواردی مرا به این شرکت جذب می کند؟
  • چرا می خواهم کارفرمای یا محل کار قبلی خود را ترک کنم؟
  • ویژگی هایی که مرا از متقاضیان دیگر برای این شغل متمایز می کند چیست؟

 

نکاتی که در نوشتن انگیزه نامه کاری باید به آن دقت کنید:

  • از خودنمایی بپرهیزید.
  • تجربه ی کاری، دستاوردها یا افتخارات نامربوط را نباید در این نامه با وجود غرور و افتخار ذکر کرد.
  • از شرح زندگی خصوصی خود بپرهیزید.
  • هرگز بیش از یک صفحه ننویسید.
  • خطاهای تایپی، قالب بندی نادرست و نبود ساختار یک نقطه ضعف بزرگ برای شما به حساب می آید.

 

در انتها انگیزه نامه ی خود سعی کنید به گونه ای بپرسید که آیا من توانسته ام نظر شما را جلب کنم؟ و سپس بگویید که من مشتاق یک مکالمه شخصی با شما هستم یا تنها کافی است که بگویید من مشتاقانه منتظر دعوت به مصاحبه شغلی شما هستم.

 

میگریت جرمنی مرجع تخصصی مهاجرت به آلمان

https://migrategermany.com 

آدرس صفحه اینستاگرام:

https://www.instagram.com/migrategermany/

آدرس کانال تلگرام :

https://t.me/MIGRATEGERMANY

آدرس ایمیل:

migrategermanyco@gmail.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی