میگریت جرمنی : مرجع تخصصی مهاجرت به آلمان

میگریت جرمنی : مرجع تخصصی مهاجرت به آلمان

میگریت جرمنی : مرجع تخصصی مهاجرت به آلمان

میگریت جرمنی : مرجع تخصصی مهاجرت به آلمان

میگریت جرمنی با توجه به نیازهای روزشمار همه متقاضیان و علاقه مندان به کار و زندگی، تحصیل، تجارت و اقامت در خارج از کشور و به ویژه اروپا و از جمله آلمان بر آن شده است تا با توجه به قوانین مختلف و راهکارهای گوناگون در این زمینه بعنوان مشاور و مجری این امر در کنار همه هموطنان گرامی بوده و از هیچ کوشش و تلاشی در این زمینه دریغ ننماید.

اطلاعاتی کوتاه درباره آلمان

دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۳:۰۷ ب.ظ

آلمان ( به زبان آلمانی Deutschland و به زبان انگلیسی Germany ) بزرگترین و پر جمعیت ترین کشور اتحادیه اروپا با پایتخت برلین می باشد. مساحت این کشور 41/357121 کیلومترمربع است و جمعیت مردمان این کشور 82 میلیون نفر می باشد. این کشور از سمت شمال با دانمارک، از سمت شرق با لهستان و جمهوری چک، از سمت جنوب با اتریش و سوئیس و از سمت غرب با فرانسه، بلژیک، هلند و لوکزامبورگ همسایه می باشد.


به طور کلی کشور آلمان شامل 16 ایالت است که هر یک از این ایالت ها دارای یک دولت و قانون اساسی می باشند که تا حد زیادی خود مختار هستند و بر اساس سیاست های سازمان های داخلی خود اداره می شوند.

آب و هوای آلمان

آلمان یک کشور 4 فصل است و دارای مناظر و طبیعت بسیار زیبا و دلنیشین می باشد. آب و هوای آلمان با توجه به فصول مختلف سال بسیار متغیر است. اما به صورت کلی میتوان گفت که این کشور دارای تابستان های گرم و زمستان های سرد است. بیشترین میزان بارش در این کشور در فصل تابستان است که معمولا هم غیر قابل پیش بینی است.

آداب و رسوم و فرهنگ آلمان

آلمانی مردمانی سخت کوش و پر تلاش هستند، به گونه میتوان آنها را استاد برنامه ریزی به حساب آورد، زیرا آلمانی معتقد هستند اگر بتوانند کارهای خود را به بخش های کوچک تقسیم کرده و روی انجام آنها تمرکز کنند آرامش بیشتری دارند. رعایت زمان بندی برای آلمانی ها بسیار مهم است به همین جهت ساعت حرکت قطارها و اتوبوس ها معمولا سر ساعت انجام میشود و خیلی به ندرت تاخیر دارند.

خانه برای آلمانی ها مامن آرامش است و به همین روی به خانه های خود بسیار اهمیت می دهند و همیشه منازل خود را تمیز و مرتب نگه می دارند.

احترام به بزرگ تر ها از دیگر ویژگی آلمانی ها به شمار می رود به طوری که به احترام معلمان و دکتر خود می ایستند.

احوال پرسی در المان حالت رسمی دارد و به صورت دست دادن انجام میشود. در هنگام احوال پرسی باید القاب و عناوین شخص را به طور کامل خطاب دهید این القال و عنواین برای آلمانی ها بسیار مهم هستند.

اگر به منزل یک برای خانم خانه حتما یک هدیه کوچک تهیه کنید. آلمانی ها به گل رز زرد علاقه زیادی دارند و آنها را بسیار خوشحال میکند. مردم آلمان عدد 13 را بد یمن می دانند پس هرگز برای آنها 13 عدد شاخه گل نفرستید.

 هنگامی که به منزل یک آلمانی دعوت می شود جهت حفط ادب سر ساعت مقرر در آنجا حاضر شوید. برای سرو غذا هیچ وقت زودتر از میزبان سر میز نشسته و غذای خود را شروع نکنید. جهت احترام به میزبان غذای خود را کامل خورده و در انتها چاقو و چنگال خود را در کنار یکدیگر قرار دهید.

زبان و مذهب

حدود 95 درصد مردم این کشور به زبان آلمانی صحبت می کنند و اقلیت مردم این کشور به زبان های صربی، دانمارکی، رومانیایی و ترکی صحبت میکنند. مسیحیت مذهب رسمی آلمان است. 34 درصد پروتستان و 34 درصد کاتولیک هستند. 3.7 درصد مردم آنها مسلمان و حدود 28.3 نیز بدون مذهب یا پیرو سایر ادیان هستند.

 

آدرس صفحه اینستاگرام:

https://www.instagram.com/migrategermany/

آدرس کانال تلگرام :

https://t.me/MIGRATEGERMANY

آدرس ایمیل:

migrategermanyco@gmail.com

  • migrategermany میگریت جرمنی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی